Reklama

Akční nabídka

Momentálně nejsou žádné slevy

Novinky na mail

Reklamace

 

Informace k reklamaci:

 

Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky. Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při přepravě.

Kupujícímu nemají v souvislosti vznikat další náklady v souvislosti s vrácením zboží, pokud je reklamace oprávněná.
Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 30 dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.


DOPRAVCE VÁM MUSÍ UMOŽNIT KONTROLU ZBOŽÍ. ZKONTROLUJTE SI ZBOŽÍ U PŘEJÍMKY, V PŘÍPADĚ POŠKOZENÍM DOPRAVCEM JIŽ POTOM NELZE UPLATNIT REKLAMACI V OKAMŽIKU PŘEVZETÍ (podpisem řidiči přepravní firmy).


Záruční doba činí 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. 

Při uplatnění reklamace je nutno předložit reklamované zboží, (nebo případně dokumentaci závad) a stručný popis závady Při uplatňování reklamace Vás prosíme o přiložení dokladu o koupi zboží. .Bez tohoto dokladu nebude možné reklamaci uplatnit.  

 

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:


poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí)
porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou
neodborným zacházením, špatnou montáží 
zboží bylo poškozeno živly
zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním
slehnutí granulátu není důvodem k reklamaci
 
 


DomůDomů